Merhaba arkadaşlar ilk once boy ve kilom 170/72. Ama buna rağmen kiloluyum ve yuzumu sevemiyorum. Şuan uzak mesafe ilişkim var ve ona yuzumu atamayacak kadar kotu hissediyorum kendimi. Ama o cok iyi birisi ve o da benim gibi olduğu icin rahat olduğun zaman at diyor ama ben kendime yediremiyorum ama aynı zamanda da değişemiyorum. Onla bu konu hakkında tartışırken hep “Kafana fazla takıyorsun, Seni sen olduğun icin seviyorum, Seni asla bırakmam vs.” Diyor. Bu kızla 7 aydır bir arkadaşlık ilişkimiz vardı ve son 1 aydır cıkıyoruz. Acılan taraf ben değil o oldu. Ben şahsen guveniyorum ama kendime yediremiyorum.
Sanki sanal arkadaşlarıma yuzumu atsam benden soğuyup kusuceklermiş gibi hissediyorum. Ne yapmam lazım yakın bir zaman da kendime ceki duzen vermeye başlayacağım ama ağlamaktan artık beynim acıyor bu kadar takmak istemiyorum ama olmuyor moralim hep bozuluyor. Aynaya bakarken kendime iyi bakmak istiyorum bu telefonun siyah ekranında bile yuzume bakınca mutsuz oluyorum.
Kendimi sevemiyorum
Geyik0 Mesaj
●8 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Kendimi sevemiyorum