KYK yurdunda yaşamak zor mu? Sonucta 4 kişi kalıyorsunuz ve bu kadar insanla uyum sağlamak zor olsa gerek. Kiskanclik oluyor mu? Ben acıkcası 4 kişi olunca korkuyorum. Maddi olarak karsilamak cok zor olacak ozelde 2 kisiligi ama sanirim ailemi zorlayacagim.