Acılan sacma konular, eklenen yeni ozellikler forumun kalitesini gitgide duşuruyor. Son zamanlarda cok fazlalaşmaya başladı bu konular ve onaylanma surecinden gecmesi bile garip. Sırf raporlanan mesaj gozukuyor diye rapor atan uyelerin artması, forumun troll kitlesinin fazlalaşması ve konu kalitesinin gitgide duşmesi...
Bu problemler duzelir mi veya ne zaman duzelir bilmiyorum, belki de bazıları tarafından problem olarak bile gorulmuyor olabilir, siz ne duşunuyorsunuz eski uyeler?
Forumun kalitesi her gecen gun duşuyor
Geyik0 Mesaj
●9 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Forumun kalitesi her gecen gun duşuyor