Bazı hakları elde edebilmemiz icin reşit olmamız gerekiyor. Ehliyet almak, evlenmek, kredi kartı, sigorta gibi. Peki bu işlemleri yapabilmemiz icin 18'e girmek mi gerekli yoksa 18'i doldurmak mı gerekli?