Oncelikle hayırlı gunler.

Evet, başlıktan anlayacağınız uzere herkes bu konuda hayatında en cok korktuğu anı yazsın. Maksat muhabbet olsun.

Benim en cok korktuğum an ise 4-5 yaşında iken bakkala giderken kocaman bir kopek gormuştum. Kopek gitsin diye koşede 30-35 dakika beklemişimdir. Sonra bizimkiler buldu beni. Ne zaman hatırlasam gulerim.