Technopat sacma ban sistemi !
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Technopat sacma ban sistemi !
-
23-10-2022, 07:29:51Ban sistemi cok kotu. Ben Kaspersky ile ilgili konu acmıştım ve sevmediğimi, o virus programını kurduğuma pişman olduğumu soylemiştim ve @Murat5038 adlı yonetici : ''Kaspersky'a suc buluyor ancak daha denetim masası kullanmasını bilmiyor. Denetim masasına girseydin oradan silebilirdin.'' diye yorum yapmış fakat kendisi denetim masası kullanmasını bilmiyor. Kaspersky denetim masasından silinmeyen bir virus programı. Bir de Kaspersky Fanboy'u olacak (!). Her neyse ben bu konuyu actım diye ban yedim sebebi ne ? Bana sebep olarak şu sunuldu: Virgul koyarken boşluk tuşunu kullanınız. Bu mu yani sebep ? Bu nasıl sebep ?! Sebebi size soyleyeyim sebebi; Murat5038 adlı yoneticinin Kaspersky Fanboy'u olduğundan ve bende Kaspersky'ı sevmediğimden bana bat atması !