Arkadaşlar ben laptop soğutucu icin konu actım yanlış yazdım diye ban yedim, sonra da banım geri alınıp yanlış yere actın diyip ban atıldı. Neyse bu da tamam ama niye E-Postama saldırı oldu, kac yıl once arkadaşımın E-Postası onume cıkıp doğrula diye şeyler geldi başka birisinden giriş yapılmış şu an Technopat denen sosyal gruptan nefret ettirdiniz gercekten supersiniz. Ozellikle o Mikail denen kişi hic guvenmeyin sakın ha cevap vermeyin adam değil şeytan.