Arkadaşlar oncelikle hayırlı geceler, bu gece karnım acıktığı ve evde yemek olmadığı icin dışarıdan yemek soylemiştim, neyse yedim aradan yaklaşık 1 saat, 1 saat 10dk vakit gecti bir anda dış kapı acıldı kapıda kilit olduğu icin(ittirmeli anahtarsız olan adını bilmiyorum) yaklaşık ceyreği acıldı, sacma olabilir ama insanın canını sıkıyor, bu sizce ruzgardan falan mıdır? Kapıyı anahtarla kitlememiştim?