Merhaba, şu an cok neşeliyim ve bunu sizle paylaşmak istediğim icin boyle bir konu actım. Cok detay vermeyeceğim pek benlik değil.

Yaklaşık 3-4 yıl boyunca hayalini kurduğum şeyin olacağını hissediyorum. Yani en azından umuyorum. Hic olmadığı kadar yaklaştığını hissediyorum, dediğim gibi sadece paylaşmak istedim.

Sizde durumlar nedir? Sizi de dinlemek isterim...