Selamlar konunun kesinlikle burda olmamalsı gerektiğini biliyorum ama her neyse sorunum cok acık ne zaman bu forumda yorum yapsam yada konu acsam hemen dil kuraları gerekcesiyle yetkilerim alınıyor ya adminler tam bir geri zekalı yada sistemsel bir sorun var umarım ilki değildir.
Not: İlgisiz kişileri rahatsız etiğim icin uzgunum ve burada yazdığım icin banlanmak istemiyorum.
Oldu o zaman ben gideyim
Geyik0 Mesaj
●9 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Oldu o zaman ben gideyim