Turkiye'de yaşamak o kadar zor ki artık bıktım. Ben doğduğumdan beri koyde yaşıyorum fakat resmen 3. dunya ulkesi gibi. Eve su taşıyorum, koyde yapacak hicbir şey yok. Canım sıkılıyor, cok sıkılıyor. O kadar, sıkıntımı paylaşayım dedim.