Beyler ben ateistim. Ama bildiğiniz gibi aile baskısı ile bayram namazına gitmek zorundayım. Bu namaz hareketlerini de eğilme kalkma falan oğrenmem gerekiyor. Başkasından bakıp yapınca meksika dalgası durumuna duşmeyeyim diye oğrenmek istiyorum. Abdesti hallederim kapıyı kapatır,elimi yuzumu falan yıkarım. Hallettik o işi. Dua işini de hallederim. İcimden şarkı markı soylerim dudakları oynattık mı tamamdır. Ama işte şu hareketlerin bir kombinasyonu varsa birisi soylesin lutfen


NOT: Şimdi bana ceza meza verirler ama oğrenmem gerek.