Merhaba arkadaşlar, şimdi 3 tane lisanslı Office kullanıcı olan bilgisayar var. Bunların 2 tanesi gercek USB dongle kullanıcı, 1 tanesi de sanal dongle kullanıcı. Bunları birbirlerine nasıl tanımlarız?

Boyle bir sorum var. Buna nasıl cevap veririm?