Arkadaşlar, oyunu bayağı uzun zaman once aldım ama korkudan oynayamıyorum. Dun 3 arkadaşımı cağırıp beraber oynadık, bir anda jumpscare yiyince ucumuz de geri uctuk. Oyunun korkutma sistemi o kadar farklı ki insan hic beklemediği bir anda pencereden birinin izlediğini gorunce sandalyeden duşebiliyor. Bu oyun ruyama bile girdi. Cok zevkli olduğu icin oynamak istiyorum ama korkudan yapamıyorum. Başka biriyle oynamak da yaramıyor. Ne yapmalıyım?