"Yanlış Kategoriye Konu Acma" nedeniyle 24 Temmuz 2014 03:22 tarihine kadar yetkileriniz kısıtlandı.'' adlı cezayı aldım. Ben soğutucu onerisiyle ilgili konuyu masaustu bilgisayarlar bolumunde actım. Bu bolumun acıklamasındada,
''Masaustu sistemler ve bileşenlerine ait her şey: Anakart , İşlemci, RAM...'' yazıyor. İşlemci soğutucusu masaustu sistem ve bileşenlerine ait deeğil mi ? Gercekten bu cezayı kim verdiyse haksız yere vermiş. Kimin verdiğini bilsem konuya etiketleyecektim.
Konu Overclock ve Soğutma bolumune taşınmış. Ben actığım konuda overclok yapacağım demedim. Soğutucu tavsiyesi istedim.
Haksız yere ceza aldım
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Haksız yere ceza aldım