"Yanlış Kategoriye Konu Acma" nedeniyle 24 Temmuz 2014 03:22 tarihine kadar yetkileriniz kısıtlandı.'' adlı cezayı aldım. Ben soğutucu onerisiyle ilgili konuyu masaustu bilgisayarlar bolumunde actım. Bu bolumun acıklamasındada,
''Masaustu sistemler ve bileşenlerine ait her şey: Anakart , İşlemci, RAM...'' yazıyor. İşlemci soğutucusu masaustu sistem ve bileşenlerine ait deeğil mi ? Gercekten bu cezayı kim verdiyse haksız yere vermiş. Kimin verdiğini bilsem konuya etiketleyecektim.
Konu Overclock ve Soğutma bolumune taşınmış. Ben actığım konuda overclok yapacağım demedim. Soğutucu tavsiyesi istedim.