Merhaba arkadaşlar ben bir oneride bulunmak istiyorum. Bazen yoneticilere soru sormamız gerekiyor ama mesaj atamıyoruz konu acmak zorunda kalıyoruz veya soramıyoruz. Sadece yoneticilere mesaj atabilsek nasıl olurdu ?