@recep Baltaş ve @ali Gungor eleştiri kabul ediyorsanız forumda herşey cok guzel ama bircok kişinin de şikayetci olduğunu duşunduğum icin bunu yaziyorum. Birkac yorumdan sonra surekli 1 gunluk ceza yiyoruz. Ufak tefek hata bile olsa herkes klavyeden yazmiyor sonucta. Telefondan tabletten yazanlar var ve ufak tefek yazım hatalari olabiliyor. Ama hemen ceza geliyor. Bu ceza olayı bi'kac uyaridan sonra ya da hangi mesajdan dolayi ceza yediğimiz yazilsa bir nevi daha iyi olabilir. Ama bu duzgun turkce olayının bu derece katı olmasının bence insanları forumdan soğuttugunu duşunuyorum.