Arkadaşlar kusura bakmayın boyle bir konu actım kafama takıldı şimdi liseyi bitirdim YKS'ye girmedim kazanamam diye ailemde rehabilitasyon merkezine yazdırdılar akşam 16.40 kadar suren oradaki hocalar ilk başta cok kibardı fakat son zamanlarda surekli sert tepki gosteriyorlar bana neden olabilir?