Selam, bugun Build Battle oynarken konu olarak ampul secildi. Birkac kişi guldu falan ben de 20 yıldır alışkınız zaten ampule yazdım. Bir an aklıma Turkiye de olduğum geldi. Neyse bir sıkıntı yaşanmaz değil mi?