Adminler başlığı değiştirmezlerse sevinirim benim yaptığım başlık;
"Korsan Kelimesi 10 Gun Ceza ! [Yazıklar Olsun]"
Oncelikle merhabalar ama pek hayırlı olmayacak..
Gecen 10 gun once "Rush oyunun alıcağım crackli veya korsan gibi bir deniyebileceğim para vermeden bir versiyon var mıdır ?" diye konu actım ve "korsan kullanmıyoruz korsan kullandırtmıyoruz" diye 10 gun ceza atan adminin oruclu oruclu cok kullaklarını cınlattım !
Cok mu zor yorum atmak korsan paylaşım yapmıyoruz diye. Size kim yetkı veriyorsa yazıklar olsun. En sevdiğim forumdan en nefret ettiğim foruma cevirdiniz. Admin uşenmiş resmen cevap vermeye ban atmış. Koca 10 gun. Bir de harbi emeklerim. Yazıklar olsun sizi admin yapanın da sorunları var. Ceza vermek icin yer arayan bir forum. Hayatımda bu kadar rezillik gormedim ben ne sacma sistemdir ya dellerim geldi. 10 gun sabrettim bunu yazmak istediğim icin. Adminle resmen uyelerin duşmeni tembellisiniz. Cevap uyarı zor gelip 10 gun ceza atan insana ben acımasız emek hırsızı derim ve ramazan ayında eğer dinine bağlıysa o admine oruc oruclu diyorum ki hakkımı helal etmiyorum. O kul hakkımı fitil fitil odersin inşallah tekrar ceza verirler şimdi gorursunuz. O yuzden herkese kolay gelsin..
Korsan Kelimesi 10 Gun Ceza ! [Yazıklar Olsun]
Geyik0 Mesaj
●8 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Korsan Kelimesi 10 Gun Ceza ! [Yazıklar Olsun]