Arkadaşlar oncelikle bunu bir mutsuzum havasında yazmıyorum sadece şaşkınlık havasıyla yazıyorum. Gecen gun poker oynadık. Yaşklaşık 2 saat boyunca kac tane bilemiyorum sayısız el oynadık. 1 tanesinde bile şans yuzume gulmedi hepsini kaybettim. Şaşırtıcı olan ise kazanan genelde aynı kişiler oldu. Hile yapma fırsatları yok bu arada bilgisayardan oynuyoruz. Ben bu tarz oyunlarda cok nadir kazanırım hep. Bu garip değil mi? Kuzenim sallasa tutar gibi bir şey. Bu tarz oyunlarda hatta hayatta bile her şey cok şanslı denk geliyor. Bu şans olayı cok garip değil mi ya?