Herkese iyi gunler. Benim abim var. O da bu siteyi kullanmakta. Ancak ceza yediğimiz icin farklı hesap kullanmak istiyoruz. O ceza yediğinde ben, ben ceza yediğimde o bana kızmakta. Lutfen yoneticilerden bu konuya bakmasını istiyorum.