Arkadaşlar Osmaniye'deki bahcemde gezerken boyle dışkılar (emin değilim kusmuk da olabilir) buldum. Aynı bir hayvan yemiş ve sindirmeden geri cıkartmış gibi. Parcalar tuylu ve kuş olduğunu duşunuyorum. Sizce bu dışkıları yapan hayvan ne? Yılan aklıma geldi ama emin değilim. Bunları goren veya bir tahmini olan varsa yazsın.

Dosya Ekleri B214CA6E-8808-4848-A155-DF377B5A7E33.jpeg 195,1 KB · Goruntuleme: 153


5AD71BDD-7ED8-4ABE-9423-85D3E1D00ECE.jpeg 192,4 KB · Goruntuleme: 144


5D46BEA6-C307-46B5-8260-A12CD0699362.jpeg 281,6 KB · Goruntuleme: 131


050C82B9-7888-47DF-BA6E-F58B403229E5.jpeg 304 KB · Goruntuleme: 132


2E51550D-1185-49FB-8FAA-FA497C648308.jpeg 222,9 KB · Goruntuleme: 149