Arkadaşlar benim kendime ait bir odam olmadığından 16 metrekare olan bir odanın 4-5 metrekaresine kucuk bir oda yapacağım. Dışarıdakilerin sesinin bana gelmemesi ve benim sesimin onlara gitmemesi icin ses yalıtımı yapacağım, onerilerinizi bekliyorum.