Arkadaşlar pazar gunu ehliyet teorik sınavım var. 39 doğru 11 yanlış civarı yapıyorum. Birazcık calıştım cok az acıkcası pazar gunune kadar bol tekrar yapmaya calışacağım. Sizce kalır mıyım? Sınav ne derece zor? Şimdiden teşekkurler.