Sırbistan'da 50 bin kişi LGBT karşıtı yuruyuş yaptı ben acıkcası haklı olduklarını duşunuyorum gec bile kalındı.
Almanya'da da "zoofili" destekcisi insanlar pankartalar actı. Ben acıkcası Sırpların bu yaptığını destekliyorum ya siz?