Merhaba, ben 12 Temmuz 2014 saat 04.46 ' da başlıkta belirttiğim cezayı aldım. Yalnız belirtmek isterim ki birine konuda cevap vermek icin anlaşılabilmesi icin alıntılamam lazım. Mesaj hatalıysa Moderatorler mesajı duzenlese olmuyor mu ? Direkt cezayı basıyorlar. Bunun icin uyarı verseler bir daha cok dikkat ederdim. Ve ilk defa yaptığım bir hata. Mesela yazım kurallarına uymadığım zaman once uyarı almıştım.