Gencler dayım 1 hafta sonra almanyadan turkiyeye geliyor ve bende ona htc one m8 aldırmayı duşunuyorum.
Bir de bugun yurtdışından telefon getirtme diye bir yazıyı okudum ve orda diyorki getirilen telefonu kayıt ettirmeniz lazım diyor. Burada sorun yok ama sonraki bolumde pasaportla kayıt diyor ve benim pasaportum yok. Nasıl olacak o iş ?