Selam, bir daha boyle konu acmayacağım demiştim ama acmak zorunda kaldım. Ben paintten diktortgen olan bayrakları yuvarlak şekilde ciziyorum. A'dan Z'ye yapıyorum bunu. İlk Turkiye yaptım sonra a da ilk Afganistan'ı cizdim. Fakat Afganistan'ın yeni bayrağı taliban biliyorsunuz ki. Ben de bunu cizdim ama cizmek suc teşkil eder mi bilmiyorum. Hicbir yere paylaşmıyorum sadece bir dosya yaptım ve o fotoğrafları oraya atıyorum.