Evet, 3 gundur telefon bakıyordum.
Anneme bakıyorum zannediyordum, cok beğenmiştim.

Meğer kendime telefon bakıyormuşum

Şu an aşırı mutluyum. 9. sınıfa gectim ve ilk defa 0 telefonum olacak. Sozlerle anlatamam