Biliyorsunuz ki bazı şeyler her ne kadar faydalı olsa da birkac kişinin yaptığı hata sebebiyle zararlı goruluyor ve yasaklanabiliyor.
Bu mantıkla bıcak da tehlikeli, camaşır suyu da tehlikeli, araba da tehlikeli, sigara da tehlikeli bir urun. Bu gibi şeyler de yasaklanmalı. Kısacası bircok şey riskli.
Peki size gore doğru olan ne?
Tehlikeli şeyler yasaklanmalı mı?
Geyik0 Mesaj
●3 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Tehlikeli şeyler yasaklanmalı mı?