Canım cok sıkılıyor. Eskisi gibi guzel oyunlar da cıkmıyor. Cıksa da sistem gereksinimler yuksek oluyor. Siz neler oynuyorsunuz ya da ne yapıyorsunuz boyle durumlarda?