Evet arkadaşlar. Elimde 5 adet Dead Island : Epidemic Beta bulunmakta. İsteyen kişiler varsa, Steam uzerinden hediye olarak gondereceğim. Oyunu isteyen, 300 mesaj uzeri ilk 5 kişiye gondereceğim. Konuyu buraya bırakıyorum. Yarın (bu gun) icerisinde konuya uğrayıp dağıtacağım. İsteyen kişiler Steam ID'lerini yazmayı unutmasın. İyi forumlar.