Bir eskiden ortağım olan bir insan evladı, onunla calışmayı bıraktığım icin borcunu odemiyor, borcu olduğuna dair mesaj kayıtları vs. de bulunuyor. Ancak bir anlık sinirle evine giderken video kaydı atıp olay cıkaracağım dediğim icin, haksız duruma duşmuş olabilir miyim?
Sozde 15'inde parasını alıp atacaktı, ve bugun 24'u, 30 gunu doldurup olayı resmi olarak geciştirmeye calışıyor gibi.
Video kaydında kucuk bir kufur bulunuyor. (Eğer sorun olacaksa silinebilir.)
Ben bu cocuğu sadece mahkemeye versem parayı alabilir miyim?



Videoda kufur var.

Olay ayın 1'inde oldu.