Yeni sunucuya gecilene kadar mesaj bolumleri kısmı kapatılmıştı, yeni sunucuya gecilince tekrardan aktif edilmiş. Şimdi gordum, konusunu acayım dedim. Hayırlı olsun. Belki fark edemeyenler falan olur diye bir konusunu acmak, haber etmek istedim.