Evet arkadaşlar bilgisayarım icin format cd'si yapmıştım 1 kere format attım sonra pc bozuldu format atamadım 1 hafta daha sonra eskiden bilgisayarımı formata goturdugumde adamlar cd'yi cd-rom'da unutmuşlardı onunla atmıştım daha sonra bir arkadaşım benden format atmamı istedi ona gittim attım ama cdyi orda unutmuşum istediğimde vermedi annem cope atmış yalanını uydurdu yaklaşık 2 ay pc olu gibi takıldım sonra dun başka bir arkadaşımdan format cd'sini istedim kendisinde 5 tane format cd'si var bende dedem atmış yalanını uydurdum beni facebook'tan engelledi şimdi ben haksızmıyım benim cd'im kayboldu, arkadaşım aldı vermedi ve benim aldığım arkadaşım ise bu forumda uye sanırım bunu gorcek sizce iyi mi yaptım?

(Bunu goruyorsun ve okuyorsun ama cd'ni vermicem osman hic ugraşma. )