Discord'da epey aktif olduğum icin boyle olaylar genelde yaşıyordum fakat artık korkuyorum. Bugun sabahtan beri basım donduğu icin oturduğum yerden kalkamadım. En son telefonumu alıp "Allah baş donmesinin belasını versin. Sıkıntıdan 2 tane Yeşilcam filmi izledim televizyondan tek o var." dedim. Yani Yeşilcam'a herhangi bir hakaret etmedim baş donmesine ettim ama arkadaş Yeşilcam filmleri hakkında doğru konuş dedi. Arkadaş uzun zamandır arkadaşım epey konuştuk. Ona yanlış anladığını soyledim beni biraz tersledi. Garipsedim. Bir sıkıntı olmaz değil mi?