Arkadaşlar merhabalar, daha doğrusu merhaba, forum icerisinde Turkce'den dolayı surekli banlanıyorum ve başlık acan neredeyse tum uyeler banlanıyor bu sebepten dolayı, neden boyle bir yontem uygulanıyor ? Turkce'yi herkes doğru mu bilmek zorunda? Herkes imla bilmek zorunda mı? Eğer bu boyle devam ederse bence bir suru uye kaybedeksiniz, ayrıca foruma uye olmak neden yonetim onaylı mail onaylı değil?