Lise 4 icin staj yeri aramaktayım. Cevremden gelen bircok imkan var. Ama nedense pek beğenmiyorum.
Ben etrafımda 1500 tane bilgisayar muhendisi falan olsun istiyorum.
3 tanesi uzerinde duruyorum.
1. seceneğim Camlıca İş Merkezi isimli, KOC'un 5 adet farklı şirketinin bulunduğu bir topluluk diyelim.
Otomotivden tutun da Finansman kısmına kadar farklı şirketler mevcut.
Buraya gidersem bana bilişim ile ilgili hicbir şey oğretilmeyecek. İş hayatı nedir ? Ne değildir ?
Bir kurumsal şirkette işler nasıl ilerler bunu oğreneceğim.
Bizzat sordum : Burada ben ne yapacağım, ne işime yarayacak dedim.
"9 ayda seni adam ederiz" dediler resmen
2. seceneğe gelelim. Burayı da sağ olsun amcam ayarladı.
Ulker isimli firmanın buyuk sayılabilecek bir holdingi. Butun işler buradan yonetiliyor.
Ancak KOC'un iş yerine girdiğimde kendimi daha bir havalı hissediyordum.
Ulker'de kendimi havalı hissedemedim
Ayrıca Ulker'de yapacağım iş bana kalırsa tek kelimeyle kasaya Excell kur, Word sil.
Herif resmen bana bunu soyledi
Bu kadar ust mevki insanlar neden boyle espri yapamadığının farkına varmadan, espri yapıyormuşcasına konuşur bunu da anlayamadım valla. KOC'ta da aynısı oldu
3. seceneğim ise bir televizyon kanalının binasında calışmak.
Boyle bir şirkette grafik tasarım alanında bir şeyler oğrenebilirim gibi geliyor bana.
Onlarca reklam donuyor sonucta o şirkette. Ucundan bir şeyler kaparım gibi geliyor bana.
Ben Web Tasarım, Grafik Tasarım, Veritabanı, Programlama alanlarında faaliyet gosteriyorum.
Sizce ne yapmalıyım ?