Keşke bu forum ilk kurulduğunda burada olsaydım.
Beni tanımayanlar bana kardeşim dedi, yardım etti, yanlışımı duzeltti
2 Gun once bir konu acmıştım. Bir kızla nasıl konuşulur? Diye.
Dun denize gidemedim kız gitmedi bende gidemedim. Ama bugun bir kızla tanıştım. Bizim evden biraz uzak Nasıl mı? Technopat'taki kardeşlerim sayesinde, abilerim sayesinde
O Konuya cevap yazan herkese cok cok teşekkurler.
Oradaki cevaplar sayesinde kız arkadaş edindim
Bilmediğim bir cok şeyi buradan oğrendim

Technopat Ailesi! Sizleri Seviyorum