Beni tanımayanlar bana kardeşim dedi, yardım etti, yanlışımı duzeltti
2 Gun once bir konu acmıştım. Bir kızla nasıl konuşulur? Diye.
Dun denize gidemedim kız gitmedi bende gidemedim. Ama bugun bir kızla tanıştım. Bizim evden biraz uzak
O Konuya cevap yazan herkese cok cok teşekkurler.
Oradaki cevaplar sayesinde kız arkadaş edindim
Bilmediğim bir cok şeyi buradan oğrendim
Technopat Ailesi! Sizleri Seviyorum