Merhaba, İstanbul'da oğrenci abonmana ihtiyacım var. Bunun icin mavi kart mı almam lazım yoksa indirimli kart mı almam lazım? Mavi kart alırsam oğrenci tarifesini nasıl uygulatacağım? İndirimli karta abonman yuklenir mi? Teşekkurler.