Yaklaşık bir bucuk saat once "ASUS ROG STRIX Scope RX alınır mı?" diye konu acmıştım. Onay beklerken bir anda uyarı aldığımı gordum. Aynı konuyu birden fazla acmayacakmışım oyle diyor moderator arkadaşımız. Profilime de bakarsanız daha once boyle bir konu acmadığımı siz de gorursunuz. Neden moderatorler bu kadar dikkatsiz?