Bu Kanada'da bulunan korku evi, internette ismini yazarsanız pek cok insanın korkusunu gormuş olursunuz. Mesela bunun gibi...
Şahsım adına konuşmak gerekirse, karanlıktan korkan kişilere yapılmış bir şey. Cunku kendilerini cok belli ediyorlar.

Sokakta karanlık bir yerden gecerken ani bir şey olsa korkarım, cunku yapay bir şey yok. Ama boyle yapay bir korku evinde korkacağımı pek sanmıyorum. Kucukken lambayı kapattığımda karanlıktan kacmaya calışan birisiydim. Galiba bunun yuzunden olsa gerek artık hic korkmuyorum, cok seviyorum. Oraya gidersem her halde yanımdakiler korkarken ben gulen kişi olurum.
----------------------------
Heh bu arada ben bu adamın korktuğuna inanmıyorum.

Adam başka şeylerin peşinde...
http://wickedlilpixie.com/wp-conten...1946076_345669701075_8486028_1615364696_n .jpg