Selam. Kavgadan dolayı okulumu değiştirdiler. Ortalaması 90 olan bir Anadolu lisesine verdiler (OBP yuksekti, okuldan atılıp nasıl gittin, demeyin.). Kavgacı birisi değilim, fazla uzerime geldiler kışkırtma vs. Her neyse, bu sene 10. sınıfa gececeğim. Sınıfta arkamdan konuşurlar mı? Sonucta onlar gece gecen seneden birbirlerini tanıyorlardı, ben ise daha yeni gideceğim. Cok fazla espri yapan biriyim arkadaş ortamında. Sizce olduğum gibi mi davranayım? Cok mu cıvık durur? Ya da ağırdan mı alayım? Yani sınıf ortamında sevilmek ve bir daha aynı şeyleri yaşamamak istiyorum. 11'e gecen varsa 10. sınıfta yeni birisi geldi mi, nasıldı durumlar?