İyi sosyaller, derdimi anlatacak kimsem kalmadı, arkadaşlarım var fakat yanlarına gidemiyorum, arkadaşlarım GTA 5, Forza Horizon oynuyor, benim sistemim doğru duzgun calışmıyor, hep guzel sistemim olsun istedim, 7-8 yıldır hayalini kuruyorum fakat bir turlu gercek olmuyor, gercek hayatta ki arkadaşlarım umurunda değilim, soz de ekiptenim fakat bu yaşımda kimse kafeye gel, gel dolaşalım vb. yerlere kimse cağırmıyor, benim cok sevdiğim arkadaşlarım, benim 1 kelime edip doğum gunumu bile kutlamadılar, artık oyunlar da kasmaktan hayatım kasıyormuş gibi goruyorum, duzgun klavyem bile yok, derdiğimi anlatacağım 1 arkadaşım vardı, o da gitti, gercek hayatta ki arkadaşlarımdan iri şoyle demişti "kanka biz seni vakit gecirmeye cağrırır" demişti aradan 5 ay gecti, bir kere yazmadılar.