Tuvaletin kapısını ittirmeyi denedim ışığı yanıyor ama acılmadı. Ne ses var ne tepki. Sonra ittirdikten sonra onun arkasındaki tuvalettin surekli carpma sesi gelmeye başladi. Daha sonra babam aşağıdan "Allah Allah!", diye bağırdı

sonra ben tepki veremedim ilk başta ama ruyadayım anladım onu. Zaten uyuyalı 2 dk olmuş. Sonra kendime tokat atmayı denedim atamıyorum. Ya da attım hissetmedim

sonra babam merdivenden yukarı cıkıyor, ama babamın yuzu Stalin'in yuzuydu. Daha sonra "Anadolu cocuğuyuz yer miyiz lan!" dedim ve tekme attım. Tekme atmamla ayağımin yerden kesilmesi bir oldu. Bir baktım ucuyorum. (ablamın soylediğine gore burada soyleniyormusum. Ucan hamburgerler falan diye. Evet ruya gorurken gercek hayatta konuşuyorum.) Sonra uyandım sandım ama kalkamadım. Bu sefer babam var başımda ama yine Stalin yuzu vardı. Sonra yine farkındayım tabii. Kafa attım sonra h*tlerin sesi gelmeye başladı. Sonra uyandım.
Dun akşam 2. dunya savaşını aşırı araştırmıştım ondan oldu galiba
Bunu 9 saatlik uykuda değil sabah 8'de uyanıp 30 dakika sonra uyuduğum da gormem garibime geldi
Millet dunyayı kurtarır biz Stalin'e kafa atıyoruz
Hacılar uyuduğum da replay izliyorum yardım edin.