Arkadaşlar nasılsa forumun eski bir kullanıcısı değilim. Bu kullanıcıların attıkları mesajların altında sistem ozellikleri falan yazıyor, o imzaymış galiba. Onu surekli yazmak zorunda mıyız yoksa o imzayı surekli yazmadan bir tuş ile kopyala yapıştır yapmadan yazma olanağı var mı?

Bu konuda beni aydınlatabilir misiniz?