Arkadaşlar nasılsa forumun eski bir kullanıcısı değilim. Bu kullanıcıların attıkları mesajların altında sistem ozellikleri falan yazıyor, o imzaymış galiba. Onu surekli yazmak zorunda mıyız yoksa o imzayı surekli yazmadan bir tuş ile kopyala yapıştır yapmadan yazma olanağı var mı?
Bu konuda beni aydınlatabilir misiniz?
Technopat Sosyal İmza Duzenleme
Geyik0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Technopat Sosyal İmza Duzenleme