Yaşantımın nedense garip olduğunu hissediyorum. PC başında kimi zaman Minecraft yogbox 1.0 (tee 9 yıllık mod paketi) oynarken God of War'a gecebiliyorum. Anime izledikten sonra the Godfather'ı bir daha bitirebiliyorum. Justin Bieber'dan secmeleri dinlerken 50 yıl onceki siyahi jazz muziklerinde kendimi buluyorum.
Ben mi cok eskiyim yoksa herkes fazla mı yeni?
Eski şeyleri yapmaktan zevk alıyorum
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Eski şeyleri yapmaktan zevk alıyorum