Benim dedem Makedonya doğumlu ama vatandaşlığı yok. Neden olduğunu bilmiyorum ama annemin dediğine gore şu an alabilir dedem vatandaşlığını alabilirse ben de Makedonya vatandaşı olabilir miyim?