Merhaba ben 18 yaş altıyım. İsim değişikliği yapmak istiyorum. Davayı acmak icin dilekceyi verirken anna ve babamla mı gitmem gerekiyor? Ve bu arada okullar acılıyor lise 10'a gectim 15 yaşıma girecek aralık'ta. Acaba mudurden rica etsem mudur kimlikteki ismimin yanına sınıf listesinde obur ismimi yazar mı? Okul icinde eski ismimle tanınmak istemiyorum cunku.